Debaran final exam..

oleh sorensen pada 19 Oktober 2007 dalam

Fuh.. lepas puas bercuti 2 minggu akhirnya balik lagi aku ke sini.. best jgk rasanya cuti sekejap, nasib baik aku jadi balik kampung hari tu kalau tak rugi besar aku xdpt beraya dgn anak2 buah aku yg comel tu..
Wah, sedar tak sedar tinggal seminggu lebih lagi final exam nak start ni.. dah la final sem pertama plak tu, sekejap betul rasanya masa berlalu.. mmg aku nervous giler ni, sbb exam sem pertama la yg biasanya akan menentukan cgpa utk sem2 yg akan datang..
Tu je bt masa ni, memandangkan ni dah nak masuk study week.. sama2 la kita mengambil peluang ini utk KELUAR MEREMBAK BERSAMA-SAMA MEMBER2, yela.. kelas pun dah takde kan masa ni.. nak study? ala sehari sebelum paper korang pun boleh ngeh3! (dgn nada menyentap!)


Comments seterusnya...