Ke Sepang sebelum pulang..

oleh sorensen pada 10 November 2008 dalam

Hari sabtu lepas, merza dgn member dia aduka dtg jemput aku kat kolej. Motifnya sbb dia nak bawak aku lepak sekejap kat rumah member dia yg lagi sorg, nama imran dkt kuarters klinik sg. pelek, sepang. Sbb next day tu (pagi semalam) aku punya flight pukul 7 pagi, so takde la jauh sgt dia nak hantarkan aku ke lcct keesokannya. Mula2 segan gak, maklumla aku tak familiar dgn kawan2 merza tu coz ni 1st time jumpa diorg. Tapi lepas jumpa tu.. wah, best jugak lepak dgn diorg ni rupanya. Mmg happening sgt, maklumla diorg sbnrnya member sekampus merza masa study kat uitm jengka dulu2. Hahah.. perangai diorg mmg sebijik mcm merza.. tapi lagi klaka la.. especially aduka tu, mmg suka sgt bikin havoc.. aku asik tergelak aje tengok dia..

Petang tu ktorg terus ke rumah je, tak singgah memana pun. Tapi malam tu, imran bawak ktorg gi restoran seafood kat bagan lalang. Mmg sedap makanan seafood kat situ.. still teringat lg dgn udang goreng dan sotong bakar yg pedas giler!! Fuh.. mmg smp tahap meleleh air mata la.. tp mmg best. Thx imran, wah tak bgtau pun nak sponsor ye.. hehe!

Lepas tu ktorg gi lepak jap kat tepi pantai bagan lalang. Gigih ni nak scanning wpun tgh2 malam ms tu, dah dekat pkl 10 ok.. huhu. Tapi takde la nak scanning sgt sbb lps tu, ktorang tengok2 barang je dekat gerai kat tepi pantai tu. Pelik ckit la, sbb souvenir yg diorg jual tu kebanyakannya dari sarawak ok.. bangga kejap aku ekekek! Aku beli selimut kecik je, diorg yg lain ada yg beli patung kayu dgn buluh yg berbunyi2 tu.. malas la aku.. tak larat nak bawak..

So, pagi semalam awal2 lagi diorg dah tolong hantarkan aku ke lcct. Dlm pkl 4.30 am ktorg turun. Ingatkan nak ajak diorg lepak2 minum dlu ke kat kafe lepas aku check in tu.. tp tengok2 diorg terus balik. Apa2 aku ucapkan thx kat korg sbb sudi tumpangkan aku lepak skali k.. wpun sekejap, tapi hepi sgt sbb dpt kawan2 baru. Next time ada ms, aku dtg lagi ok ;)

Slmt bercuti kepada member2 sekuliah. Jaga diri, jgn merayau2 tak tentu hala! (chewah!)



Comments seterusnya...