Bermalam kat KPZ...

oleh sorensen pada 09 Ogos 2009 dalam

Maklumlah semenjak dah duduk sorg diri kat sini, kadang2 hati selalu gak teringin nak berkumpul bersama manusia2 lain. Tapi bukanla maknanya sebarangan manusia je, kena la dgn org yg dikenali dan rapat dgn kita kan. Malam td aku bermalam kat kpz, sbb petang kelmarin shafik tetiba msg bgtau angah ada dtg sini. Best la angah, sanggup dtg jauh2 ni dr johor semata2 utk sama2 menyambut graduation day dbong, jojo dgn shafik kat upm ni. Haih.. sbb tu la ktorg syg sgt dgn angah ni..

Seronok rasa bila boleh berkumpul balik sekali-sekala, dan aku bangga ada member2 yg tak mudah lupa kawan mcm diorg ni. Itu la yg dikatakan kawan setia, diorg selalu ada masa kita memerlukan diorg. Masa berjumpa ni la kita akan buka cerita terbaru ttg hal masing2, supaya kita tau kebenaran yg berlaku andaikata ada di antara kita yg semakin menjauh dpd kumpulan kawan2nya. Kadang kala mmg itu berlaku, maklumlah hidup kita pun takkan selamanya sama mcm hari ni kan. Sama ada cepat atau lambat, aku percaya suatu hari perubahan akan berlaku jugak. Cuma untuk kali ni, ada sesuatu yg amat bernilai yg telah aku belajar dpd peristiwa yg berlaku dlm hidup aku dan kawan2 aku; betapa pentingnya kepercayaan antara satu sama lain dan jangan mudah melatah sekiranya berlaku sesuatu yg kita tak tau kebenarannya.

Buat dbong, jojo dan shafik.. tahniah atas graduation korang. Utk dbong dgn jojo, keje tu keje jugak, tapi member2 jangan dilupakan.. Shafik, tesis master tu wat cantik2.. semoga cantikla juga jubah dan topi master tu nanti.. hihih! Insya allah kalau grad ktorang tahun depan, jemputla korg dtg sama2 celebrate skali gak ok :)


6 komen seterusnya...

6 komen

  • Abe Min Beirut

    tak sempat cikcur lame ngn ko haritu.. nway, thanx que nawi nsb cube gak dtg jenguk walopun sibuk... hehehe.. nex year ko grad, kitrg dtg mencemar duli oke