Kenangan sllrrrp...

oleh sorensen pada 23 Julai 2010 dalam ,


Berani sllrrrp berani tanggung!!!

Aku tak boleh tengok la iklan ni. Walaupun dah lama dan tak ditayangkan kat tv lagi, tp sampai sekarang pun kalau aku tengok mesti aku gelak sorang2. Banyak sebenarnya kenangan dengan mamee sllrrrp ni. Korang ingat tak zaman2 kegemilangan Mawi dulu lepas AF3? Yes.. dia kan pernah jadi duta mamee sllrrrp ni sekali dengan Felix dan Amylea.

Masa tu, aku still study kat unimas lagi. Gara2 makan mee ni la aku selalu kena marah dengan merza. Bukan apa, memang salah aku gak sebenarnya. Makan2 pastu tinggal mangkuk kotor kat sinki dapur apartment kitorang. Pagi esoknya baru basuh, huhu! Mana tak berleter kawan sorang tu, dah la dia memang jenis pembersih!

Flavor feveret aku masa tu dulu sebenarnya mamee sllrrrp perisa ayam. Masa tu mamee sllrrrp di pasaran kebanyakannya jenis kat dalam paket, mcm dalam iklan ni la. Tapi sekarang aku tak sure ada lagi ke tak yang dalam paket. Lepas tengok iklan ni, aku terfikir nak cari balik kat kedai. Tapi...

Ada yang kat dalam cup je...

Hmm.. tiba2 mengidam nak makan mee ni balik. Sambil2 mengimbas kenangan bersama kawan2 sekampus masa kat unimas dulu. Kat mana la diorang sekarang ni agaknya?


Comments seterusnya...