Hafiz & Dato' Siti Nurhaliza - Muara Hati (OST Adam & Hawa)

oleh sorensen pada 21 Ogos 2012 dalam



Lagu best detected! Thanks banyak2 pada yg share lagu ni di Facebook, memang tak sia2 sebab aku pun dah jatuh cinta sangat2, maklumla hardcore fans Siti =) Lagu ni sebenarnya single terbaru untuk soundtrack drama Adam & Hawa yang bakal ditayangkan di Astro beberapa hari lagi. Gandingan yang cukup mantap antara Hafiz dan Dato' Siti, memang terbaiklah!

Jangan lupa saksikan Adam & Hawa setiap Isnin - Khamis, 10 malam bermula 27 Ogos 2012 di Astro Mustika HD (saluran 134). MP3 soundtrack ini boleh didapatkan di sini!

Lirik:

Hafiz & Dato' Siti Nurhaliza - Muara Hati

Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hatikan tetap setia

Kupercaya ke mana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersenandung
Takkan terpisah hati

Demi cinta dalam hatimu
Kuyakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cintakan bawa kembali padamu

Aku ada kerna engkau ada
Tercipta hatiku hanyalah untukmu
Jalanku berujung padamu
Ke manapun kan pasti kembali

Demi cinta dalam hatimu
Kuyakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cintakan bawa kembali...

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta...


Comments seterusnya...